úterý 25. listopadu 2014

OCEAN48 BISTRO. NOVINKA V BRNĚ.

Ocean48 jsou v Brně notoricky známé prodejny ryb a mořských plodů, které připravují pravidelně i různé ochutnávací akce nebo tradiční grilování. Myslím, že netřeba nějak dále představovat nebo rozebírat, protože kromě Makra a právě Ocean48 si člověk moc nemá kam jít pro ryby nebo čerstvé mořské plody:) Jednu z prodejen najdete i v Olomouci. Nedávno jsem zjistila, že otevřeli v Brně - Královo Pole na ulici Palackého třída 60 i nové Ocean48 bistro



Ocean48 bistro je koncipováno jako grill seafood and wine. Je zatím ve zkušebním provozu a tím pádem je dočasně omezená i pracovní doba bistra. Otevřeno mají od 10 - 18 hodin,  a to pouze od pondělí do pátku. Včera při odpoledních hodinách se za hodinu a půl cca vystřídalo asi 6 lidí. Dnes jsme jeli do bistra po půl páté a lidí bylo docela dost. Hlavně si lidé odnášeli i jídlo s sebou, což je super nápad.


Ocean48 je přímo na hlavní ulici a kousek odtamtud najdete i jednu z jejich slavných prodejen. Při příchodu do bistra, ve kterém to opravdu nádherně voní, si vybere, kam se usadíte. Kapacitu má relativně malou, takže do budoucna bych to viděla na večerní rezervace. Po vybrání stolu se přesunete k pultu, kde má kuchař kuchyň a salátový bar. Na tabuli si vyberete jídlo ze stálé nabídky (pokud nejdete předem připraveni a nestudovali jste lístek:) případně vám jedna z moc milých slečen ochotně představí denní nabídku. Po objednání jídla a pití slečně u pultíku taktéž zaplatíte a pak už se jdete jen pohodlně usadit. Prostředí mi přijde příjemné a rodinné.



 



Bistro jsem za poslední dny navštívila hned dvakrát a pokaždé jsem natrefila na jiného kuchaře. Na jídlo jsme si vybraly s kamarádkou včera rybí polévku, fish and chips, denní nabídku mořský vlk na salátu a na pití jsme si daly vodu. Dnes jsme zkusili s partnerem rybí polévku, smažené krevety Black Tiger, denní nabídku mořský vlk a lososový burger.



Včerejší rybí polévka s mečounem byla ochucena kari a bazalkou a za mě musím říct, že byla opravdu výborná a moc zajímavá. Kari dodávalo polévce příjemné zakončení v puse, mírně štiplavé, ale nic šíleně pikantního. Určitě patří mezi mé favority právě pro svou exotickou a příjemnou chuť. Ideální polévka na tyto nechmury a dávala bych si ji klidně při každé návštěvě. Cena 50 czk.








Dnes jsme zkoušeli jinou polévku, podobnou spíše klasickému rybímu vývaru se zeleninou. Polévka byla fajn, na náš vkus až moc slaná, ale skoro celou jsem ji snědla:) Taky za 50 czk.




Včerejší Fish and chips je jedno ze slavných jídel, které Ocean48 bistro ve své nabídce má a slyšela jsem i z narozenin na Minské, že je opravdu dobré a že lidem moc chutnalo. Sama za sebe musím říct, že fish and chips opravdu dobré, na mě velká a sytá porce, což hodnotím jako plus a hranolky taky výborné! Nesedla jsem si z toho ale úplně na zadek. Těstíčko je trochu mastnější, což já osobně uvítám, má společnost moc ne. Hráškové pyré, které k rybě podávají, nemělo na náš vkus vůbec žádnou chuť. Chutnalo jako klasický zmražený hrášek, a to i teplotou. Pro příště bych spíš ochutnávala další nabídku, ale třeba vy z toho na zadek padnete a zhodnotíte úplně jinak - tak jako mí známí nebo fanoušci Oceanu:) Cena 140 czk.




Včerejší denní nabídka filátko z mořského vlka na salátku, kterou si dávala kamarádka byla právě ta věc, ze které jsme na zadek padly. Doslova. Musím říct, že tak výbornou, ale výbornou rybu jsem neměla snad nikdy. Byla výborně dochucená, kůžička na rybě byla křupavá a kvůli tomuto jídlu bych tam chodila pořád. Opravdu vynikající a velký zážitek, o kterém nebyla u stolu žádné diskuze, ale jedno velké mňam. Cena 140 czk. 




Dnešní ryba od jiného kuchaře byla bez citronu a na trochu jiném salátku. Včera mi přišlo, že kůže ryby byla lépe dochucena právě citronem, který dnes na dochucení chyběl a shodli jsme se, že ryba dobrá, ale podobná tomu, jakou si děláme doma. Takže včera o poznání lepší. 

Dnešní smažené krevety Black Tiger patří do kategorie "Fritování" stejně jako Fish and chips. Oproti Fish and chips je porce menší díky tomu, že k nim není automaticky příloha, ale nabízí velice dobrou omáčku ve stylu Sweet chilli. Opět je toto jídlo trochu mastnější, ale já hodnotím jako super předkrm, těstíčko mi chutnalo dnes více než na včerejším fish and chips. 120 czk.





Populární lososový burger a údajný bestseller je bestsellrem právem. Dnes jsme se shodli, že toto jídlo nám přišlo opravdu nejlepší (škoda té dnešní rybky). Burger v pita chlebu byl opravdu povedený, měl chutnou majonézu, byl šťavnatý a zajímavý. Krásná výrazná chuť. Takže já se přidávám do fanclubu, podle mě je to skvělý nápad a zase něco trochu jiného. 140 czk.





 Karafa s vodou nám byla nabídnuta zdarma, plná citrusů a bylinek. Moc děkujeme.



Obsluha byla opravdu milá, zvládla velice elegantně a slušně i můj malý (nebo asi obrovský) trapas, kdy jsem si nevšimla, že scházím ze schodu a málem jsem při pádu s sebou strhla i židli. Mno, stane se:)) Takže pozor na všechny schody!:)) U stolu jsme neměli pocit, že na něco čekáme nebo se nám nikdo nevěnuje. Naopak za námi slečna chodila a ptala se, jestli je vše v pořádku a co dalšího si dáme. Polévku nosí obsluha okamžitě, na další jídla nijak výrazně nečekáte. Vše šlape, jak má. Všichni se chovali opravdu profesionálně.

Mezi další jídla, které si můžete mimo jiné dát, jsou steak z tuňáka sashimi, steak z lososa, mečouna nebo salát.

Celkově se moc těším na další návštěvu, koncept i jídlo nás zaujalo a jsem moc ráda, že se v Brně otevírá další nadějný podnik, kde se člověk nají kvalitně, chutně a za příjemné peníze. Všem vám toto místo po prvních dvou návštěvách doporučuji i na jídlo s sebou. Super nápad. Na posezení je to příjemné a klidné místo s výhledem na kuchyň nebo ulici. Děkuji celému týmu za příjemný zážitek.

Už jste v bistru byli? Dávali jste si fish and chips? Co na něj říkáte? Budu se na vás těšit na svém Facebooku a děkuji za všechny vaše tipy:)

Sandra

Žádné komentáře:

Okomentovat